Hello World

Grattis internet, @autonominkomst har nu skaffat en blogg! 🎉

27 feb i Är föddes aliaset Autonom Inkomst pÄ Twitter, dÀr har jag skrivit om mina olika inkomster, tradingbotar, utdelningsportföljbyggande och kryptoÀventyr. Kontot har pÄ kort tid fÄtt mycket följare vilket Àr vÀldigt skoj men framförallt har jag fÄtt en ny bekantskapskrets av hÀrliga mÀnniskor. Nu Àr det dags för nÀsta steg i evolutionen.

Tanken med denna blogg Àr att kunna göra lite lÀngre rants och utlÀgg om vad som hÀnder i min lilla bubbla. PÄ grund av (eller tack vare) grav idétourettes sÄ har jag alltid massvis av projekt pÄ gÄng sÄ det finns alltid nÄgot att skriva om, de flesta rinner ut i sanden men dÄ och dÄ Àr det nÄgot som lyckas.

Kommentera gĂ€rna om det Ă€r nĂ„got speciellt ni vill att jag ska lyfta och glöm inte att prenumerera! ✌️

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Aktiva, Passiva och Autonoma Inkomster

Inkomstrapport Oktober 2018